Centrum Komputerowe Microman - Partnerzy
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
partnerzy
microman.pl
 referencje
Naczelny Sąd Administracyjny
Dostawa oraz instalacja kilkudziesięciu komputerów Fujitsu-Siemens Computers SCENIC z oprogramowaniem systemowym oraz aplikacjami biurowymi Microsoft Office.
PPUP Poczta Polska w Katowicach
Dostawa oraz instalacja 56 serwerów Fujitsu-Siemens PRIMERGY TX300S3 w jednostkach podległych PPUP Poczta Polska na terenie całego województwa śląskiego.
Szkoła Główna Handlowa
Dostawa i instalacja kilkudziesięciu komputerów personalnych DELL wraz z oprogramowaniem systemowym i użytkowym na potrzeby jednostek administracyjnych SGH.
Uniwersytet Warszawski
Dostawa i instalacja 125 szt. komputerów mini PC ASUS wraz z oprogramowaniem i monitorami LCD Philips na wyposażenie pracowni Uniwersytetu Warszawskiego.
 certyfikaty
Fujitsu Siemens
Partner
Corel
Kwiecień, 2006r
D-Link
Certyfikat
 polityka jakości

Celem strategicznym firmy MICROMAN jest stały wzrost naszej pozycji na rynku krajowym. Za zdecydowany czynnik trwałego powodzenia naszej firmy uważamy jej stały rozwój powodujący zwiększenie stopnia zadowolenia naszych klientów z jakości naszych wyrobów i usług. Chcemy go osiągnąć poprzez:

„DOSKONALENIE JAKOŚCI WYTWARZANYCH WYROBÓW SPEŁNIAJĄCYCH OCZEKIWANIA, POTRZEBY I DAJĄCYCH PEŁNĄ SATYSFAKCJĘ KLIENTOM.”

Aby móc zrealizować ten cel wykonujemy wyroby i usługi tak by zaspokoiły potrzeby i oczekiwania naszych Klientów oraz spełniały wymagania przepisów prawnych. W związku z powyższym:

  • doskonalimy jakość naszych wyrobów i usług
  • optymalizujemy istniejące zasoby
  • ciągle motywujemy i podwyższamy kompetencje naszych pracowników
  • terminowo realizujemy zamówienia zgodnie z wymaganiami naszych Klientów
  • utrzymujemy konkurencyjność cenową
  • ciągle doskonalimy skuteczności wdrożonego systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001: 2001.

W celu osiągnięcia satysfakcji przez Klientów, w doskonalenie jakości naszych wyrobów i usług oraz poprawę efektywności działań zaangażowany jest każdy pracownik firmy.

Jakość wykonywanych przez nas wyrobów zależy również w dużej mierze od naszych dostawców. Wymagamy od nich dostaw spełniających w pełni wymagania nasze i naszych odbiorców. Chcemy uzyskać wymierne efekty naszych działań w postaci:
  • zadowolenia Klientów;
  • zadowolenia pracowników;
  • ciągłej poprawy sytuacji ekonomiczno-finansowej Firmy.

W dążeniu do doskonałości konsekwentnie realizujemy motto:

„LEPIEJ ZAPOBIEGAĆ, NIŻ USUWAĆ SKUTKI”